Olemme tarjonneet noin vuoden ajan esirukouspalvelua nettisivuillamme, #Viikkohartaus-päivitysten yhteydessä mainostaen.

Palvelu on ollut huippusuosittu, nykyään saamme n. 30 rukouspyyntöä päivittäin! Pyyntöjen puolesta rukoillaan Livekirkon aktiivien rukouspiirissä ja toiveiden sekä mahdollisuuksien mukaan viikon rukoukset jaetaan myös livelähetyksenä striimattavan seurakunnan tietoisuuteen.

Kasvavan suosion ansiosta avaamme nyt chat-rukouspalvelun, jossa koulutetut ja vaitiolovelvolliset aktiivimme keskustelevat rukouspyyntöjen jättäjien kanssa. Anonyymisti ja kahden kesken.
Uusi rukous-chat on auki keskiviikkoisin 18-20! Toiminnan edetessä tarkistamme aukioloaikojen laajuutta myöhemmin. Chat avautuu sivun oikeasta alakulmasta, samasta palkista kuin asiakaspalvelu-chattimmekin.

Mikäli sinulla on kysyttävää uudesta palvelusta, voit esittää kysymyksesi oikean alakulman chatin kautta tai markus@livekirkko.fi